Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Summer Hits (part 1)



Hello bloggers και φίλοι...ελπίζω να είστε καλά.Ένα μικρό κύμα δροσιάς κατέτασσε από χθες το βράδυ σε όλη την Ελλάδα και έκανε το καλοκαίρι μας ακόμα καλύτερο..

Σήμερα σκέφτηκα να γράψω για τα καλοκαιρινά τραγούδια...Τα τραγούδια που μας ξεσηκώνουν,που μας φτιάχνουν την διάθεση,τα τραγούδια που ακούμε στα beach bar και χορεύουμε ασταμάτητα..και τα τραγούδια που ακούμε χιλιάδες φορές στο youtube.


Πρώτο κομμάτι που μου έρχεται στο μιαλό είναι το Mamacita Buena του Claydee στο οποίο συμμετέχει και η Niki Lee.Το κομμάτι είναι απλά τέλειο και έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία.


Αμέσως μετά μου έρχεται στο νου ένα τραγούδι από το περασμένο καλοκαίρι που ακούγεται ακόμα και τώρα...και που όλη χορεύουμε.


Για το επόμενο κομμάτι τα λόγια είναι απλά περιττά...είναι κομματάρα με άκρως καλοκαιρινό ατμοσφαιρικό ήχο.Είναι ακριβώς αυτό που λέμε Summer Hits..


Το επόμενο κομμάτι είναι και αυτό εάν από τα αγαπημένα κομμάτια του καλοκαιριού...το είδαμε και στο Mad Awards σε μια διασκευή μαζί με την Demy.Είναι το Soldier του Brian Cross ft Daniel Gidlund


Τέλος θα ολοκληρώσω το κείμενο μου με ένα άλλο αγαπημένο κομμάτι το οποίο έρχεται από τους αγαπημένους Otherview..Μια ακόμα επιτυχία μας χάρισαν και αυτό το καλοκαίρι οι Otherview..με τίτλο "See You Again"



Μμμ..!! Πιθανόν να έχω ξεχάσει πολλά Summer hits...μπορείτε να μου γράψετε στα σχόλια το κομμάτια που μάλλον ξέχασα..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου